Hold møder
Ungdommens Hus kan lejes jf. nedenstående
Ungdommens Hus kan IKKE lejes af private personer til arrangementer, fester mm.
Salen
Scene 7 x 4 m med trommepodie
Spillested med plads til 200 stående gæster
Plads til 120 siddepladser (biografopstilling)
Plads til 80 pers. Med borde og stole
Udstyr: projektor og lærred
Cafe:
Cafeopsætning med plads til 50 personer
Bar og anretterkøkken
Hvem kan leje Ungdommens Hus og hvad koster det?
Kategori I:
Foreninger hjemmehørende i Fredericia Kommune kan leje Ungdommens Hus til offentlige arrangementer og foreningsarrangementer.
Kommunale institutioner og afdelinger kan leje Ungdommens Hus til møder og offentlige arrangementer.
Takst: 2.000 kr. + moms.
Kategori II:
Erhvervsdrivende kan leje Ungdommens Hus til både offentlige og private arrangementer.
Takst: 5000 kr. + moms.
Weekender og aftener:
Der kan forekomme tillæg til weekend - og aftenarrangementer udenfor husets åbningstid.
Dette aftales individuelt afhængigt af arrangementets varighed og form.
Lydmand/Lysmand:
Ved brug af husets PA-anlæg skal hustekniker tilkøbes. Pris 2000 kr. + moms.
Bord-/stoleopsætning:
Såfremt man ikke ønsker vores standardopsætning af borde og stole er prisen for at sætte møbler op tilbage 1.500 kr. + moms.
Udløsning af alarm:
Fejlbetjening af kontrol/adgangssystem (tilkald/vægterbesøg) – kr. 542,00 pr. tilkald (pristalsreguleres).
I øvrigt:
Drikkevarer SKAL købes i Ungdommens Hus.
Mad/catering:
Ungdommens Hus har kun et anretterkøkken. Mad bestiller man derfor selv udefra (incl. anretnings- og serveringspersonale).
Øvrige lokaler:
"Ovenpå":
Mødelokale/Projektkontor med plads til 12-15 personer (loftophængt projektor, whiteboard mm.)
400 kr. ekskl. moms
Biografen:
Biograf med plads til 30 personer
(20 biografstole og mulighed for 10 ekstrastole på gulvet)
400 kr. ekskl. Moms
Lille mødelokale (lilla)
Sofagruppe med plads til 6 pers.
Mulighed for bord- stoleopstilling til ca. 15 pers.
400 kr.
Overnatning
Der er mulighed for at overnatte i Ungdommens Hus.
Dette aftales ved at kontakte husets medarbejdere.
Ikke inkluderet: borddækning/opstilling (kan aftales)
Oprydning: huset skal efterlades i samme stand som ved overtagelse
Praktisk info: Der er flere muligheder for at afholde arrangementer, møder og andre ting i huset i det omfang, det kan lade gøre i forhold til husets koncerter og øvrige arrangementer. Koncerter med offentlig adgang vil altid have første prioritet.